Jak pozyskać tysiące klientów w 8 godzin?

KREACJA

Pierwsze urodziny marki wymagały odpowiedniej promocji. Zaproponowana przez nas kampania pod hasłem #UberDRIVEPL łączyła potencjał naszych dwóch klientów – UBERA i Team Betsafe. Pomysł był prosty: połączyliśmy firmę przewożącą ludzi z Betsafe, który dostarczył na potrzeby akcji najlepsze samochody w Polsce. Byliśmy odpowiedzialni za strategię, produkcję eventu i materiałów video, PR oraz materiały promocyjne.

Akcję poprzedzał 10-sekundowy teaser, który prezentował samochody dostarczone przez Team Betsafe, czym wzbudziliśmy duże zainteresowanie mediów. Kulminacja kampanii odbyła się jednego dnia, kiedy na ulice trzech polskich miast wyjechały superszybkie samochody sportowe, takie jak Audi RS6 Sportmile, a użytkownicy aplikacji UBER mogli przejechać się nimi za darmo.

TECHNOLOGIA

Na potrzeby akcji zaprojektowaliśmy landing page z licznikiem, który był jednocześnie teaserem odliczającym czas do startu promocji. Nie zdradzaliśmy jednak czego dotyczy akcja, dopóki nie skończyło się odliczanie. Po starcie kulminacyjnego etapu kampanii każdy użytkownik aplikacji UBER mógł przejechać się imponującym autem za darmo, korzystając ze specjalnego kodu.

EFEKTY

Dzięki dobraniu odpowiednich kanałów komunikacji oraz akcji teaserowej stworzyliśmy olbrzymi szum medialny wokół marki UBER. Wykorzystaliśmy kampanię banerową AdWords oraz promocję In-display i In-stream dla materiałów video na YouTubie. Do akcji zaangażowaliśmy właściwych influencerów - Maffashion zaprosiliśmy do przejazdu Bentleyem, a Dawida Wolińskiego Ferrari. Akcję wspierali też Robert Burneika i Łukasz „Juras” Jurkowski.

468 000
rozesłanych mailingów do aktywnych użytkowników
893 278
odsłon banerów
13 430
unikalnych użytkowników odwiedziło nasz landing page
2 911 281
wyświetleń wszystkich filmów
165 859
wyświetleń profilu UBER na Facebooku

60 000+
użytkowników aplikacji UBER próbowało zamówić przejazd supersamochodem
40 000+
interakcji wywołaliśmy w sieci
100+
przejazdów odbyło się w ciągu jednego dnia

Zakres współpracy

  • Strategia
  • PR
  • Development
  • Content
  • Graphic design
  • Zakup mediów
  • Influencer marketing
  • Event

Odwiedź UBER

Podziel się

Poprzedni projekt Następny projekt