🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉
Data-driven marketing. Nowy numer „Marketera+” z artykułem eksperta KERRIS już dostępny

Jak zacząć pracę z danymi w marketingu? Skąd je pozyskiwać, które mają największe znaczenie, jak je poprawnie analizować i z jakich narzędzi korzystać, by wyciągać praktyczne wnioski? W najnowszym numerze „Marketera+” znajdziesz odpowiedzi na te pytania oraz konkretne wskazówki, które pomogą Ci lepiej wykorzystywać dane w codziennej pracy i podejmować bardziej świadome decyzje.
W gronie autorów znalazł się również Ignacy Bochiński, Partner w KERRIS. W swoim artykule pt. „Od Excela do zaawansowanych strategii rekomendacji. Praktyczny przewodnik po AI w analizie danych” pokazuje, jak wykorzystać nowoczesne technologie, by zwiększyć skuteczność analiz.
Nowoczesne narzędzia AI umożliwiają firmom automatyzację procesów analitycznych, szybsze identyfikowanie ukrytych wzorców oraz precyzyjniejsze prognozowanie trendów rynkowych. Dzięki sztucznej inteligencji raporty, które wcześniej wymagały żmudnej pracy w Excelu, mogą być generowane w kilka minut i dostarczać natychmiastowych, wartościowych wniosków.
Z artykułu eksperta KERRIS dowiesz się m.in.:
- w jakich obszarach AI wspiera analizę danych i jakie narzędzia warto wykorzystać,
- jakie są kluczowe wyzwania, ograniczenia i najlepsze praktyki w pracy z AI,
- jak narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą wspierać prognozowanie i optymalizację strategii marketingowych oraz sprzedażowych,
- jak zautomatyzować przetwarzanie raportów w Excelu i uzyskać wartościowe analizy konkurencji.
Sprawdź artykuł eksperta KERRIS w najnowszym wydaniu „Marketera+”!
Ostatnie wpisy na blogu

