Aby osiągnąć jak najlepsze wyniki, łączymy efektowność kreacji z efektywnością performance. Zobacz, co osiągnęliśmy dla naszych Klientek i Klientów, dzięki swojemu unikalnemu podejściu!
Portfolio
Jan Niezbędny
Obsługa marki Jan Niezbędny w socialach
Cel: Uzasadnienie wyższej ceny produktów na tle konkurencji. Przygotowanie nowej strategii komunikacji, podkreślającej największą przewagę Jana Niezbędnego – wysoką jakość.

Swiss Krono – Aqua Zero
Kampania – Najlepszy Fundament? Wodoodporność
Cel: Przedstawienie przewag konkurencyjnych wodoodpornych paneli podłogowych przy argumentacji wyższej ceny
Efekt: W trakcie trwania kampanii klient zanotował wzrost sprzedaży produktów, co przełożyło się na przedłużenie współpracy i realizację następnej kampanii. Kampania zyskała również aprobatę międzynarodowego jury, które przyznało nam najwyższe wyróżnienie (złoto) w konkursie International Stevie Award 2021

Uber
Aktywacja na pierwsze urodziny UBER w Polsce
Cel: Huczne pierwsze urodziny marki w mediach i pozyskanie nowych klientów.
Efekt: 13 430 unikalnych odwiedzin landing page’a. 2 911 281 wyświetleń wszystkich filmów. 165 859 wyświetleń fanpage’a UBER. Ponad 40 000 interakcji w sieci. Ponad 100 przejazdów w ciągu 8 godzin. Ponad 60 000 prób zamówienia przejazdu w aplikacji UBER podczas aktywacji.

Bajaj Motorcycles
Wprowadzenie motocykla Dominar 400 na polski rynek
Cel: Zbudowanie świadomości brandu i produktu – motocykla Dominar 400 – oraz wsparcie sprzedaży w punktach dealerskich.
Efekt: 1000 osób zapisanych na jazdy testowe w ciągu dwóch tygodni. Prawie 36 000 000 wyświetleń (109,56% KPI) i 79 000 kliknięć reklamy (100,95% KPI).

Honeywell
Obsługa performance Honeywell na pięciu rynkach CEE
Cel: Wzrost świadomości marki i produktów w grupie docelowej oraz wsparcie sprzedaży poprzez generowanie leadów.
Efekt: 8832 konwersji (zapoznanie się z produktami oraz chęć kontaktu z przedstawicielem handlowym).

Elektrownia Powiśle
Opracowanie platformy „Takie rzeczy” i obsługa performance.
Cel: Przedstawienie Elektrowni Powiśle jako przestrzeni pełnej produktów i doświadczeń, których nie da się uświadczyć w żadnym innym miejscu na mapie Warszawy.
Efekt: Komunikacja, której nie ma żadna konkurencja: wyróżniająca się, robiąca wrażenie, skupiająca się na wyjątkowości Elektrowni Powiśle.
Widoczny wzrost footfall od startu kampanii.

Romet
Kampania – Nowy rower? Nowy Romet!
Cel: Zbudowanie świadomości dotyczącej nowej serii rowerów typu MTB, Trekking i Cross.
Efekt: Dotarcie do odbiorców – 207,11% KPI. Odwiedziny strony – 113,29% KPI. Wzrost zakupów wśród dealerów i dystrybutorów – z 75% produkcji (przed kampanią) do 120% (po kampanii).
