🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | Blog | Efekt pierwszego wrażenia i marketing sensoryczny – artykuł ekspertki KERRIS w „E-commerce w Praktyce”
Wróć

Efekt pierwszego wrażenia i marketing sensoryczny – artykuł ekspertki KERRIS w „E-commerce w Praktyce”

| Zespół KERRIS

W świeżo opublikowanym, 30. numerze magazynu „E-commerce w Praktyce” eksperci dzielą się wiedzą na temat skutecznych kampanii reklamowych online dla e-commerce.

W gronie autorów znalazła się Magdalena Szklarczyk, Art Director w agencji KERRIS, która w swoim artykule „Efekt pierwszego wrażenia i marketing sensoryczny. Jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe w e-commerce?” pokazuje, jak oddziaływanie na zmysły pozwala markom budować silniejsze relacje z klientami i zwiększać ich zaangażowanie.

Z tekstu dowiesz się m.in.:

  • jak wykorzystać marketing sensoryczny w e-commerce,
  • jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe klientów online,
  • dlaczego efekt pierwszego wrażenia ma tak istotne znaczenie w komunikacji marki,
  • jak wykorzystać bodźce sensoryczne, aby zwiększyć zaangażowanie użytkownika,
  • jakie są największe wyzwania i pułapki w marketingu sensorycznym dla e-commerce,
  • które marki skutecznie wdrażają strategię marketingu sensorycznego i czego możesz się od nich nauczyć.

Artykuł to solidna dawka inspiracji i praktycznych wskazówek dla wszystkich, którzy chcą, aby ich komunikacja z klientem była bardziej angażująca i zapadająca w pamięć.

Sprawdź cały numer magazynu „E-commerce w Praktyce” i poznaj perspektywę ekspertki KERRIS.