🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉
Efekt pierwszego wrażenia i marketing sensoryczny – artykuł ekspertki KERRIS w „E-commerce w Praktyce”

W świeżo opublikowanym, 30. numerze magazynu „E-commerce w Praktyce” eksperci dzielą się wiedzą na temat skutecznych kampanii reklamowych online dla e-commerce.
W gronie autorów znalazła się Magdalena Szklarczyk, Art Director w agencji KERRIS, która w swoim artykule „Efekt pierwszego wrażenia i marketing sensoryczny. Jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe w e-commerce?” pokazuje, jak oddziaływanie na zmysły pozwala markom budować silniejsze relacje z klientami i zwiększać ich zaangażowanie.
Z tekstu dowiesz się m.in.:
- jak wykorzystać marketing sensoryczny w e-commerce,
- jak zmysły wpływają na decyzje zakupowe klientów online,
- dlaczego efekt pierwszego wrażenia ma tak istotne znaczenie w komunikacji marki,
- jak wykorzystać bodźce sensoryczne, aby zwiększyć zaangażowanie użytkownika,
- jakie są największe wyzwania i pułapki w marketingu sensorycznym dla e-commerce,
- które marki skutecznie wdrażają strategię marketingu sensorycznego i czego możesz się od nich nauczyć.
Artykuł to solidna dawka inspiracji i praktycznych wskazówek dla wszystkich, którzy chcą, aby ich komunikacja z klientem była bardziej angażująca i zapadająca w pamięć.
Sprawdź cały numer magazynu „E-commerce w Praktyce” i poznaj perspektywę ekspertki KERRIS.
Ostatnie wpisy na blogu
