🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | Blog | Marketing w wyszukiwarkach w 2024: co się zmienia? Ekspertka KERRIS komentuje trendy
Wróć

Marketing w wyszukiwarkach w 2024: co się zmienia? Ekspertka KERRIS komentuje trendy

| Zespół KERRIS

Roksana Frankowska, SEO Lead w agencji KERRIS, w e-booku „Trendbook marketera. Skuteczny marketing i sprzedaż w 2024 roku” dzieli się obserwacjami na temat nadchodzących zmian i wyzwań w obszarze SEO. W centrum uwagi znajdą się potrzeby użytkowników, mobilność oraz jakość treści.

SEO w 2024 roku to przede wszystkim mobile-first, optymalizacja pod kątem wyszukiwań głosowych oraz zrozumienie intencji użytkownika. Jak podkreśla ekspertka KERRIS, skuteczne działania w wyszukiwarkach wymagają nie tylko technicznej wiedzy, ale też empatii i zrozumienia realnych potrzeb odbiorców. Rośnie znaczenie treści angażujących i wartościowych – niekoniecznie długich, ale dopasowanych do kontekstu i formy (np. wideo, grafiki, elementy interaktywne).

Wyzwania? Integracja SEO z innymi kanałami (PPC, content marketing, PR), ciągłe zmiany algorytmów i zachowań użytkowników oraz znalezienie balansu między automatyzacją a personalizacją. SEO przestaje być działaniem „dla robotów” – to dziś strategia komunikacji, która wymaga myślenia holistycznego.

Cały komentarz przeczytasz tutaj