🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | Blog | Nowa identyfikacja Eurowizji – jak ocenia ją ekspert KERRIS?
Wróć

Nowa identyfikacja Eurowizji – jak ocenia ją ekspert KERRIS?

| Zespół KERRIS

Na łamach portalu Aboutmarketing.pl branżowi eksperci omawiają premierę odświeżonej identyfikacji wizualnej Eurowizji, przygotowaną z okazji jego 70-lecia konkursu. Centralnym motywem pozostało serce – tym razem w wersji Chameleon Heart, mającej symbolizować różnorodność kultur, artystów i gospodarzy Eurowizji. Zmiana wywołała jednak mieszane emocje wśród odbiorców.

Swoją opinią podzielił się Rafał Chobot, art director w KERRIS i wieloletni fan Eurowizji. Zwrócił uwagę, że od strony brandingu projekt jest poprawny: uproszczony, dostosowany do digital-first, łatwy w skalowaniu i dający szerokie możliwości animacyjne. Chameleon Heart tworzy też pole do kontekstowej zabawy na poziomie kraju, miasta czy artysty.

Jednocześnie ekspert KERRIS zauważył, że w nowej wersji logo zatraciło nieco charakteru – ręcznie pisany logotyp z sercem był ikoną samą w sobie, a obecny projekt przywodzi na myśl Eurowizję Junior. Nowe logo jest lżejsze i bardziej festiwalowe, ale mniej dostojne.

Poznaj opinie branżowych ekspertów