🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | Blog | Programmatic i performance marketing w 2024: co się zmienia? Ekspert KERRIS komentuje trendy
Wróć

Programmatic i performance marketing w 2024: co się zmienia? Ekspert KERRIS komentuje trendy

| Zespół KERRIS

Mikhail Fediukovich, Performance Marketing Lead w agencji KERRIS, w e-booku „Trendbook marketera. Skuteczne marketing i sprzedaż w 2024 roku”, podsumowuje najważniejsze zmiany i wyzwania w obszarze performance marketingu oraz reklamy programmatic na 2024 rok. Sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę w planowaniu kampanii, ale – jak zauważa ekspert – nie zastąpi jeszcze ludzkiego podejścia, przemyślanych kreacji i umiejętności reagowania na dynamiczne ograniczenia w targetowaniu czy remarketingu. Marketerzy będą musieli dostosować się do nowych realiów.

Sztuczna inteligencja coraz śmielej decyduje o tym, komu, kiedy i jak wyświetlić reklamę, ale – jak podkreśla ekspert KERRIS – nadal nie zastąpi strategicznego myślenia. W 2024 roku kluczowe będą dobrze zaprojektowane kreacje, które potrafią działać mimo ograniczeń targetowania i remarketingu, wprowadzanych przez platformy takie jak Google i Meta. Zamiast zawężać grupy odbiorców, warto eksperymentować z szerokim targetowaniem i budować wartość poprzez treści wideo czy reklamy angażujące użytkowników – bo to one mogą trafić do odbiorców tam, gdzie śledzenie przestaje działać.

Cały komentarz przeczytasz tutaj