🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | Blog | Psychologia, emocje i zmysły w marketingu. Nowy numer „Marketera+” z artykułem ekspertki KERRIS już dostępny
Wróć

Psychologia, emocje i zmysły w marketingu. Nowy numer „Marketera+” z artykułem ekspertki KERRIS już dostępny

| Zespół KERRIS

Jak zrozumieć konsumenta głębiej niż tylko przez dane liczbowe? Co sprawia, że pewne kampanie zostają w pamięci, wywołują emocje i skłaniają do działania? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w 70. numerze magazynu Marketer+, poświęconym psychologii, emocjom i zmysłom w marketingu.

Eksperci analizują m.in.:

  • jakie mechanizmy emocjonalne i zmysłowe wpływają na wybory konsumenckie,
  • w jaki sposób kultura dopaminowa kształtuje zachowania zakupowe,
  • co sprawia, że pewne bodźce skutecznie wzmacniają przekaz marki,
  • oraz jak psychologia wspiera skuteczną komunikację i sprzedaż.

Wśród zaproszonych autorów znalazła się Sylwia Rząca, creative copywriterka w agencji KERRIS. W swoim artykule „Siła nostalgii: jak sprawić, by konsumenci naprawdę chcieli to przeżyć jeszcze raz?”, przygląda się zjawisku retro marketingu i emocjonalnym mechanizmom, które za nim stoją.

Z tekstu dowiesz się m.in.:

  • jak marki wykorzystują nostalgię, by przyciągać konsumentów,
  • które powroty kultowych produktów okazały się sukcesem, a które – rozczarowaniem,
  • jakie strategie łączą sentyment z nowoczesnością, skutecznie trafiając do różnych pokoleń,
  • jak polskie marki inspirują się latami 90. i 2000. w nowych kampaniach.

Sprawdź cały numer magazynu „Marketer+”!