🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | Blog | SEO w 2024: AI, UX i synergia działań. Ekspertka KERRIS komentuje zmiany
Wróć

SEO w 2024: AI, UX i synergia działań. Ekspertka KERRIS komentuje zmiany

| Zespół KERRIS

Roksana Frankowska, SEO Lead w agencji KERRIS, wzięła udział w eksperckim podsumowaniu roku 2023 na łamach portalu Aboutmarketing.pl, komentując zmiany i trendy, które wpłynęły na branżę SEO, oraz te, które będą kształtować ją w 2024 roku.

Wśród kluczowych zjawisk 2023 roku Roksana Frankowska wskazuje szybki wzrost (i równie szybkie spadki) widoczności stron tworzonych z pomocą AI oraz dalszy wzrost znaczenia E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness). Podkreśla też rolę synergii SEO z content marketingiem, mediami społecznościowymi i UX – to dziś nie tylko kwestia słów kluczowych, ale angażującego doświadczenia użytkownika, w tym treści wizualnych.

Zdaniem ekspertki KERRIS 2024 rok będzie wymagał od specjalistów łączenia działań organicznych i płatnych w spójną strategię, a także większego skupienia na analizie zachowań użytkowników. AI nadal będzie zmieniać SEO – automatyzując pracę, ale i oferując coraz bardziej zaawansowane narzędzia do personalizacji treści i prognozowania trendów.

Cały komentarz przeczytasz tutaj