🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | Blog | Social proof w marketingu – artykuł ekspertki KERRIS w nowym numerze „Marketera+”
Wróć

Social proof w marketingu – artykuł ekspertki KERRIS w nowym numerze „Marketera+”

| Zespół KERRIS

W najnowszym, 71. numerze magazynu „Marketer+” eksperci analizują, w jaki sposób UX i UI mogą realnie wspierać cele marketingowe – od budowania zaangażowania, przez optymalizację ścieżki zakupowej, aż po zwiększenie konwersji i lojalności klientów.

Wśród zaproszonych autorów znalazła się Sylwia Rząca, creative copywriter w agencji KERRIS. W swoim artykule „Nie deklaruj, że Twoja marka jest najlepsza. Pokaż, że inni tak uważają – czyli social proof w marketingu” autorka przybliża, jak wykorzystać społeczny dowód słuszności, by skutecznie budować zaufanie i wspierać sprzedaż.

Z tekstu dowiesz się m.in.:

  • jak działa social proof i dlaczego konsumenci ufają recenzjom bardziej niż reklamom,
  • jaki wpływ na decyzje zakupowe mają opinie, case studies i liczba recenzji,
  • dlaczego ocena 4,7/5 może działać lepiej niż perfekcyjne 5/5,
  • jak marki wykorzystują UGC i rekomendacje, by zwiększyć wiarygodność i sprzedaż.

Sprawdź cały numer magazynu.