🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉
Social proof w marketingu – artykuł ekspertki KERRIS w nowym numerze „Marketera+”
03.06.2025
|
Zespół KERRIS

W najnowszym, 71. numerze magazynu „Marketer+” eksperci analizują, w jaki sposób UX i UI mogą realnie wspierać cele marketingowe – od budowania zaangażowania, przez optymalizację ścieżki zakupowej, aż po zwiększenie konwersji i lojalności klientów.
Wśród zaproszonych autorów znalazła się Sylwia Rząca, creative copywriter w agencji KERRIS. W swoim artykule „Nie deklaruj, że Twoja marka jest najlepsza. Pokaż, że inni tak uważają – czyli social proof w marketingu” autorka przybliża, jak wykorzystać społeczny dowód słuszności, by skutecznie budować zaufanie i wspierać sprzedaż.
Z tekstu dowiesz się m.in.:
- jak działa social proof i dlaczego konsumenci ufają recenzjom bardziej niż reklamom,
- jaki wpływ na decyzje zakupowe mają opinie, case studies i liczba recenzji,
- dlaczego ocena 4,7/5 może działać lepiej niż perfekcyjne 5/5,
- jak marki wykorzystują UGC i rekomendacje, by zwiększyć wiarygodność i sprzedaż.
Ostatnie wpisy na blogu
30.06.2025
28.05.2025
23.05.2025