🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | Blog | Styczniowa „Reklama miesiąca” okiem ekspertki KERRIS
Wróć

Styczniowa „Reklama miesiąca” okiem ekspertki KERRIS

| Zespół KERRIS

W styczniowym podsumowaniu cyklu „Reklama miesiąca” na łamach Marketerplus.pl, eksperci branży marketingowej przyjrzeli się najciekawszym kampaniom otwierającym rok 2025. Głos zabrała również Anna Czubaszek, Dyrektorka Kreatywna w agencji KERRIS.

Anna zwróciła uwagę, że styczeń upłynął pod znakiem marketingowego spowolnienia – wiele zespołów dopiero ruszało z działaniami po intensywnym czwartym kwartale. Wśród wyróżniających się realizacji wskazała ambient promujący serial „Rozdzielenie” („Severance”) od Apple TV+, z udziałem aktorów zamkniętych w przezroczystym kubiku na Grand Central Station.

– To był prosty zabieg, ale świetnie odebrany przez widownię, bo wiernie oddawał atmosferę serialu – komentuje Anna Czubaszek.

Ekspertka KERRIS doceniła również mniej oczywistą kampanię IKEA – „Harlem Shake 2025” – przygotowaną przez szwedzką agencję Åkestam Holst. Choć od pierwotnego trendu minęło ponad 11 lat, IKEA wykorzystała go z dystansem i poczuciem humoru, by w nieoczywisty sposób promować dołączenie do programu lojalnościowego IKEA Family.

– Jeśli marka już musi podpiąć się pod internetowe łańcuszki, niech robi to z dystansem i na własnych zasadach – dodaje ekspertka KERRIS.

Całość materiału z komentarzami dostępna jest na stronie Marketerplus.pl.