🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | Blog | Super Bowl LIX – co sądzą o reklamach eksperci?
Wróć

Super Bowl LIX – co sądzą o reklamach eksperci?

| Zespół KERRIS

Na portalu AboutMarketing.pl ukazał się przegląd opinii ekspertów branży na temat tegorocznych reklam wyemitowanych podczas Super Bowl LIX – jednego z najważniejszych wydarzeń reklamowych roku. Swoją oceną podzieliła się m.in. Magdalena Szklarczyk, Art Director w agencji KERRIS.

Magdalena zauważa, że poziom spotów był w tym roku nierówny, a wiele produkcji straciło efekt zaskoczenia przez wcześniejsze teasery. Choć nadal pojawiają się reklamy z rozmachem i udziałem gwiazd, to – jej zdaniem – Super Bowl traci siłę rażenia jako zjawisko kulturowe w warstwie reklamowej.

Poznaj TOP 3 reklamy według ekspertki KERRIS