🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | Blog | Walentynki inaczej – eksperka KERRIS o kreatywnych kampaniach miłosnych w 2025 roku
Wróć

Walentynki inaczej – eksperka KERRIS o kreatywnych kampaniach miłosnych w 2025 roku

| Zespół KERRIS

Na portalu Marketerplus.pl ukazał się przegląd najciekawszych kampanii walentynkowych z poprzednich lat, wzbogacony o praktyczne porady ekspertów na temat tworzenia skutecznych i wyróżniających się przekazów na ten wyjątkowy czas w roku. Wśród zaproszonych ekspertów znalazła się Sylwia Rząca, creative copywriterka w agencji KERRIS, która zachęca marki do porzucenia romantycznych klisz i spojrzenia na Walentynki szerzej – jako okazję do mówienia o różnych formach miłości: do siebie, przyjaciół, rodziny czy pasji.

Porady ekspertki KERRIS dla marek na 2025 rok:

  1. Zredefiniuj miłość – nie skupiaj się tylko na parach, pokaż przyjaźń, self-love, relacje rodzinne.
  2. Technologia to narzędzie, nie pomysł – AI, UGC czy AR mają sens tylko wtedy, gdy wzmacniają dobry insight.
  3. Przełamuj klisze – pokazuj różnorodność: singli, relacje niestandardowe, emocje z życia wzięte.
  4. Zaskakujący ambasadorzy – zamiast celebrytów, postaw na nieoczywiste historie i relacje, które wzruszają i zaskakują.

Poznaj kampanie wybrane przez ekspertkę KERRIS