🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”🎉🎉🎉

Strona główna | Jacek Stefanowicz, Dyrektor Kreatywny KERRIS, w podcaście Nowego Marketingu

Jacek Stefanowicz, Dyrektor Kreatywny KERRIS, w podcaście Nowego Marketingu

| Zespół Kerris

Jak wykorzystać zjawisko cringe’u w reklamie? Do kogo są skierowane kampanie oparte na cringe’u? Jak powstała nasza reklama z udziałem Krzysztofa Ibisza? 

„Cringe jest obawą przed oceną. Jest takim lękiem, że za chwilę coś spieprzę. Dlatego uważam, że jest coś w tym niesamowicie uwalniającego, kiedy cringe staje się dziś normą społeczną, a nawet czymś pożądanym jest zrobienie czegoś, za co można byłoby się wstydzić.”

– mówił Jacek Stefanowicz, Dyrektor Kreatywny KERRIS, w podcaście Nowego Marketingu rozmawiając z Agatą Patołą, Engagement Lead w Feeders Agency oraz redaktorami Agatą Ruszkowską i Wojciechem Samborskim. 
Zapraszamy do wysłuchania -> https://nowymarketing.pl/a/41673,agata-patola-feeders-agency-i-jacek-stefanowicz-kerris-cringe-staje-sie-norma-spoleczna-podcast