🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”🎉🎉🎉
Jacek Stefanowicz, Dyrektor Kreatywny KERRIS, w podcaście Nowego Marketingu
![](https://kerris.pl/wp-content/uploads/2023/04/41673_l2.jpg)
Jak wykorzystać zjawisko cringe’u w reklamie? Do kogo są skierowane kampanie oparte na cringe’u? Jak powstała nasza reklama z udziałem Krzysztofa Ibisza?
„Cringe jest obawą przed oceną. Jest takim lękiem, że za chwilę coś spieprzę. Dlatego uważam, że jest coś w tym niesamowicie uwalniającego, kiedy cringe staje się dziś normą społeczną, a nawet czymś pożądanym jest zrobienie czegoś, za co można byłoby się wstydzić.”
– mówił Jacek Stefanowicz, Dyrektor Kreatywny KERRIS, w podcaście Nowego Marketingu rozmawiając z Agatą Patołą, Engagement Lead w Feeders Agency oraz redaktorami Agatą Ruszkowską i Wojciechem Samborskim.
Zapraszamy do wysłuchania -> https://nowymarketing.pl/a/41673,agata-patola-feeders-agency-i-jacek-stefanowicz-kerris-cringe-staje-sie-norma-spoleczna-podcast
Ostatnie wpisy na blogu
![NAGRODA GŁÓWNA DLA PROJEKTU HORTEX](https://kerris.pl/wp-content/uploads/2024/06/HORTEX-MIN.jpg)
![NAGRODA GŁÓWNA DLA PROJEKTU TORF CORPORATION](https://kerris.pl/wp-content/uploads/2024/06/TORF-CORPORATION-min.jpg)
![AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”](https://kerris.pl/wp-content/uploads/2024/06/nagrody_agencyjne-2-scaled.jpeg)