🎉🎉🎉 Wyróżnienie Agencja Digital Roku 2022 wg MMP!🎉🎉🎉

Strona główna | KERRIS i Filip Barański ze strategicznym partnerstwem w ramach inicjatywy Pragmatycy

KERRIS i Filip Barański ze strategicznym partnerstwem w ramach inicjatywy Pragmatycy

| Zespół Kerris

Rusza nowy projekt Pragmatycy, w którego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd KERRIS Krreacji: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński. Inicjatywa łączy dwa światy: agencyjny oraz kliencki, tworząc nową jakość na rynku reklamowym.

Pragmatycy to kolektyw specjalistów powołany, by tworzyć wartość dodaną dla klientów dzięki synergii perspektywy agencyjnej: zwinna praca, przemyślane i proste kreacje oraz klienckiej: efektywnej, konkretnej i rozumiejącej cele. W ramach inicjatywy obsługiwani są tacy klienci jak SANDOZ, Tołpa, Max Factor.

Razem z Filipem dzielimy te same wartości przy tworzeniu reklam. Nasza strategia Performance meets creativity znajduje odbicie również w pracach Filipa. Dzięki doświadczeniu zdobywanym lata w takich firmach jak Kompania Piwowarska, Pepsico, Amazon, Filip wnosi do współpracy nie tylko świetny digital, ale to, czego brakuje najlepszym agencjom – perspektywę kliencką – mówi Ignacy Bochiński z KERRIS.

Zarówno ja, jak i KERRIS posiadamy rodowód digitalowy, a przede wszystkim rozumiemy, że nawet najbardziej efektowne kreacje muszą być efektywne biznesowo. KERRIS ze swoimi przemyślanymi kreacjami i doskonałą egzekucją kampanii digital, stanowi świetne uzupełnienie moich kompetencji – mówi Filip Barański.

Filip Barański posiada 18-letnie doświadczenie w branży, zdobywane zarówno po stronie agencyjnej, jak i klienckiej. W ostatnim czasie związany z Pepsico, wcześniej z Kompanią Piwowarską. Brał udział w tworzeniu i współtworzeniu kampanii dla szerokiego zakresu marek, od branży budowlanej, przez kosmetyki, skończywszy na FMCG i takich wiodących markach w swoich kategoriach jak Tyskie, Lech, Żubr, a także Pepsi, Lipton, Lay’s czy Cheetos.

KERRIS Krreacja łączy wysoką efektywność performance’u z przemyślaną, konsekwentną kreatywnością. Na jej czele stoją Ignacy Bochiński, partner KERRIS, związany z agencja od ponad 8 lat oraz Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, Dyrektorzy Kreatywni i wspólnicy w KERRIS – zdobywcy blisko 50 nagród kreatywnych (w tym Złote Miecze KTR, Grand Prix AdWeek Ad Awards, Złote Spinacze, Mixxy i Kreatury). Przed dołączeniem do zespołu KERRIS, współtworzyli największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając 40 kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R.