🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉
KERRIS i Sweetspot realizują nową odsłonę kampanii Żabka Ads

Rozpoczęliśmy realizację kolejnej odsłony kampanii promującej platformę Żabka Ads. Shopper-Driven Media – we współpracy z agencją Sweetspot. Jej celem jest budowanie świadomości wśród marketerów na temat potencjału nowoczesnych formatów retail media, dostępnych w ramach ekosystemu Grupy Żabka.
Platforma Żabka Ads umożliwia markom prowadzenie działań reklamowych w kanałach online i offline, łącząc precyzyjne targetowanie, personalizację komunikatów oraz mierzalne efekty. Już teraz marketerzy mogą korzystać ze zróżnicowanych narzędzi: nośników instore (digital signage) i aplikacji mobilnej Żappka.
W nowej odsłonie kampanii stawiamy na jasny, konkretny przekaz. Kreacje – zarówno statyczne, jak i wideo – projektowaliśmy z myślą o różnych kanałach emisji i etapach kampanii. Wszystko wspiera aktywne CTA, które zachęca do poznania oferty i rezerwacji działań reklamowych w ramach Żabka Ads.
Za strategię marki odpowiada Sweetspot. Za kreację – my, KERRIS. A efekty? Właśnie zaczynają trafiać do właściwych odbiorców.
Ostatnie wpisy na blogu


