🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2025, WYRÓŻNIENIE “AGENCJA GODNA ZAUFANIA”🎉🎉🎉

Strona główna | KERRIS i Sweetspot stoją za konceptem nowej linii napojów gazowanych Hortex WOWOC

KERRIS i Sweetspot stoją za konceptem nowej linii napojów gazowanych Hortex WOWOC

| Zespół KERRIS

Wspólnie z agencją Sweetspot stoimy za koncepcją nowej linii owocowych napojów gazowanych Hortex WOWOC – marki stworzonej z myślą o młodych odbiorcach, którzy szukają oryginalnych smaków i świeżej formy komunikacji.

WOWOC to nowy pomysł na owocowy napój gazowany – pełen energii, lekkości i przyjemnego zaskoczenia. Wyróżnia się niecodziennymi połączeniami smaków, jak kaktus z melonem, yuzu z pomelo czy pitahaja z liczi i miętą. Wszystko zamknięte w poręcznej butelce 0,5 l, idealnej do miejskiego stylu życia.

Wraz z agencją Sweetspot odpowiadamy za kompleksowe opracowanie konceptu Hortex WOWOC – od pomysłu na sam napój po stworzenie jego nazwy.

WOWOC już został zauważony – napój zdobył nagrodę w kategorii „Nowości” w 15. edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich 2025”.

Cieszymy się, że możemy być częścią tej świeżej, intensywnej i wyrazistej marki. I to dopiero początek.