🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”🎉🎉🎉

Strona główna | KERRIS kontynuuje kampanię performance marketing „PayPo? Spoko”

KERRIS kontynuuje kampanię performance marketing „PayPo? Spoko”

| Zespół KERRIS

Trwa kolejny etap kampanii „PayPo? Spoko”, której celem jest nie tylko budowanie rozpoznawalności marki, ale przede wszystkim dotarcie do nowych użytkowników płatności odroczonych PayPo.

Tym razem – oprócz brand awareness – skupiamy się na działaniach performance marketingowych w social media. Kampanię prowadzimy w kanałach takich jak TikTok, YouTube, Facebook i Instagram, maksymalizując jej zasięg i skuteczność.

Nowość? Karta PayPo – czyli jeszcze więcej możliwości zakupów z opcją „kup teraz, zapłać później”. Dzięki niej użytkownicy mogą korzystać z PayPo także w sklepach, w których wcześniej nie była dostępna – zarówno online, jak i offline. W połączeniu z aplikacją mobilną to praktyczne narzędzie, które pomaga robić mądre zakupy i zarządzać budżetem.

Z kampanią docieramy do młodych, cyfrowo aktywnych odbiorców, którzy cenią elastyczne i wygodne rozwiązania. Brzmi spoko? Tak właśnie działa PayPo. A my jesteśmy dumni, że możemy wspierać ten projekt w kolejnej odsłonie!