fbpx

🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”🎉🎉🎉

Strona główna | KERRIS odpowiada za kolejny projekt dla marki Lisner po wygranym przetargu mediowym

KERRIS odpowiada za kolejny projekt dla marki Lisner po wygranym przetargu mediowym

| Zespół KERRIS

Po dwóch latach stałej współpracy z marką Lisner, wygraliśmy przetarg na planowanie i zakup mediów digital. Na mocy nowej, dwuletniej umowy odpowiadamy za kompleksową strategię mediową w kanałach online.

Pierwszym wspólnym projektem w nowym zakresie jest kampania „Nie followuj, śledź”, którą wspieramy działaniami performance marketingowymi w kanałach takich jak TikTok, Instagram, Facebook, YouTube oraz Display & Video 360. Kampania wystartowała w kwietniu i potrwa do końca lipca 2025 roku.

Od 2023 roku pracujemy z Lisner nad komunikacją w social media – prowadzimy Facebooka i Instagrama marki, a od 2025 roku również oficjalny kanał na TikToku. Teraz do naszych zadań dołącza planowanie i zakup mediów digital.

Dziękujemy Lisner za zaufanie i cieszymy się na kontynuację tej wyjątkowej współpracy!