🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”🎉🎉🎉
KERRIS realizuje kampanię launchującą Żabka Ads

Otrzymaliśmy zadanie zaplanowania i realizacji kampanii launchującej Żabka Ads. Shopper-Driven Media – pierwszej w Polsce sieci reklamy in-store, umożliwiającej markom precyzyjne dotarcie do konsumentów w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych.
Kampania potrwa do końca lutego 2025 roku i ma na celu promocję innowacyjnego rozwiązania w obszarze retail media. Odpowiadamy za opracowanie koncepcji kreatywnej, przygotowanie materiałów digitalowych i contentowych, stworzenie oraz rozwój landing page’a ads.retailmedia.zabka.pl, a także za działania SEO wzmacniające widoczność platformy.
Kampania jest prowadzona na platformach digitalowych, w tym w mediach społecznościowych, w sieci Google Display oraz z wykorzystaniem direct mailingu.
Z Żabką łączy nas wspólna wizja redefinicji reklamy in-store – z dumą wspieramy realizację tego projektu.
Za strategię kampanii odpowiada agencja Sweetspot.
Ostatnie wpisy na blogu


