🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”🎉🎉🎉

Strona główna | KERRIS wygrywa przetarg MAKRO Polska

KERRIS wygrywa przetarg MAKRO Polska

| Zespół KERRIS

Nasza współpraca z MAKRO Polska nabiera rozpędu – wygraliśmy przetarg na stałą obsługę kanałów social media marki. Od czerwca odpowiadamy za całościową strategię obecności MAKRO w mediach społecznościowych, w tym za tworzenie kreatywnych, angażujących treści i codzienną moderację.

To dla nas ważny projekt, bo MAKRO to nie tylko wiodąca sieć hurtowni w Polsce, ale też silna marka wspierająca sektor HoReCa i handel tradycyjny. Mamy więc realny wpływ na komunikację skierowaną do kluczowych grup odbiorców: restauratorów, hotelarzy i przedsiębiorców działających lokalnie.

Wspólnie chcemy tworzyć content, który nie tylko przyciąga uwagę, ale też buduje zaangażowanie i wzmacnia wizerunek MAKRO jako partnera w biznesie. Przed nami dużo dobrych pomysłów i jeszcze więcej treści – dokładnie tak, jak lubimy pracować.

A to dopiero początek.