🎉🎉🎉 Wyróżnienie Agencja Digital Roku 2022 wg MMP!🎉🎉🎉

Strona główna | KERRIS wygrywa przetarg na obsługę Jana Niezbędnego

KERRIS wygrywa przetarg na obsługę Jana Niezbędnego

| Zespół Kerris

Agencja KERRIS zajmie się kompleksową obsługą profilu na Facebooku oraz Instagramie marki Jan Niezbędny.

Sarantis, właściciel marki Jan Niezbędny, powierzył KERRIS obsługę jej social mediów w zakresie planowania, tworzenia i publikacji contentu w kanałach Facebook oraz Instagram, a także działań reklamowych. Agencja odpowiada również za strategię, koncept kreatywny i aktywację w obu profilach.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. Wcześniej Sarantis powierzył agencji stworzenie mapy strony, specyfikacji, architektury informacji i koncepcji graficznej, a także programowanie oraz wdrożenie nowej strony marki Jan Niezbędny.

Jan Niezbędny od ponad 20 lat jest niekwestionowanym liderem branży artykułów gospodarstwa domowego. Posiada szeroką ofertę produktów w kategoriach: worki na śmieci, sprzątanie i przechowywanie żywności. W portfolio firmy Sarantis, oprócz Jana Niezbędnego, znajdują się także marki takie jak Luksja, Kolastyna, STR8 i C-THRU. Sarantis Group utrzymuje silną międzynarodową obecność i sieć dystrybucyjną, która zajmuje się eksportem do ponad 50 krajów.