🎉🎉🎉 Wyróżnienie Agencja Digital Roku 2022 wg MMP!🎉🎉🎉

Strona główna | Kanały i narzędzia | Reklama w wyszukiwarkach (Google Ads, AdWords)

#OFFER GOES HERE

Reklama w wyszukiwarkach (Google Ads, AdWords)

Wyślij brief!

Chcesz dotrzeć do klientek i klientów znajdujących się na samym dole lejka zakupowego, czyli na finalnym etapie przed podjęciem decyzji zakupowej? Wybierz reklamę w wyszukiwarkach! Dzięki niej szybko wygenerujesz sprzedaż lub zbudujesz bazę klientów poszukujących usług takich jak Twoje.

#OFFER GOES HERE

Jak możemy cię w tym wesprzeć?

    Zainteresowany? Napisz do nas i zacznijmy współpracę!
    Twoje imię
    Firmowy adres email
    Numer telefonu
    Numer telefonu

    #WHY GOES HERE

    Dlaczego warto wybrać reklamę w wyszukiwarce Google?

    Reklama w wyszukiwarce pomaga dotrzeć do klientek i klientów szukających konkretnych produktów lub usług. Takie kampanie wykorzystują precyzyjne kierowanie na podstawie słów kluczowych, danych demograficznych oraz zainteresowań, dzięki czemu jesteśmy w stanie dotrzeć do bardzo sprecyzowanej grupy docelowej. Uruchomienie reklam w wyszukiwarkach jest stosunkowo szybkie i dlatego możemy spodziewać się wyników nawet… tego samego dnia!

    Dodatkowo, reklama w wyszukiwarce oferuje nam niezwykle precyzyjne i mierzalne wyniki. Możemy śledzić każdą wizytę na naszej stronie internetowej, każde kliknięcie w reklamę oraz każde dokonane zamówienie. Dzięki temu możemy dokładnie mierzyć skuteczność naszej kampanii i w razie potrzeby ją dostosowywać. Reklama w wyszukiwarce pozwala również na łatwe skalowanie kampanii – możemy dostosowywać budżet i zwiększać liczbę wyświetleń reklamy, w miarę jak rośnie nasza skuteczność i zyskowność.


    c


    #CLIENTS GO HERE

    Oni już wybrali
    reklamę w Google Ads

    SWISS KRONO – AQUA ZERO
    swiss krono kerris
    OBSESSIVE
    obsessive caes study seo
    ZT KRUSZWICA – SMAŻYMY.COM
    smazymy case study

    #CONTACT GOES HERE

    Zróbmy
    coś razem!

    Napisz, w jakim obszarze możemy Cię wesprzeć. Przeanalizujemy Twoje potrzeby i przygotujemy propozycję wspólnych działań. Wyślij formularz już teraz, a otrzymasz od nas odpowiedź maksymalnie w ciągu 24 godzin. Przekonaj się, jakie mamy pomysły na poprawę Twoich wyników i rozwój Twojej marki.

    Wyślij brief
    • 1 Otrzymasz odpowiedź w ciągu 24 godzin.
    • 2 Omówimy szczegóły współpracy.
    • 3 Działamy razem!
    Wyślij brief

    #FAQ GOES HERE

    Chcesz wiedzieć więcej o reklamie w wyszukiwarce Google?

    Co to jest reklama w wyszukiwarce Google?

    Reklama w wyszukiwarce Google to forma płatnej reklamy online, która wyświetla się na szczycie wyników wyszukiwania Google po wpisaniu konkretnego hasła kluczowego.

    Jak działają reklamy w wyszukiwarce Google?

    Reklamy w wyszukiwarce Google działają na podstawie słów kluczowych. Firmy wybierają słowa kluczowe, które są związane z ich produktami lub usługami, a następnie ustalają budżet, aby wyświetlać swoje reklamy na górze wyników wyszukiwania Google dla tych słów kluczowych.

    Jakie są korzyści z korzystania z reklam w wyszukiwarce Google?

    Korzyści z reklam w wyszukiwarce Google to m.in.:

    dotarcie do klientów, którzy są już zainteresowani Twoimi produktami lub usługami
    kontrolowanie wydatków na reklamy
    łatwe skalowanie kampanii w przypadku wzrostu zyskowności
    dokładne mierzenie wyników reklamy i dostosowywanie kampanii na bieżąco
    możliwość wykorzystania funkcji takich jak lokalizacja geograficzna, godziny wyświetlania reklam, grupy wiekowe, płcie itp.

    Czy reklamy w wyszukiwarce Google są drogie?

    Koszty reklam w wyszukiwarce Google są uzależnione od wielu czynników, takich jak słowa kluczowe, rywalizacja w branży, lokalizacja geograficzna itp. Jednakże, reklamy w wyszukiwarce Google są zwykle stosunkowo tanie w porównaniu do innych form reklamy, takich jak reklamy telewizyjne czy radiowe.

    Czy reklamy w wyszukiwarce Google są skuteczne?

    Reklamy w wyszukiwarce Google są bardzo skuteczne, ponieważ dotykają klientów, którzy już szukają produktów lub usług związanych z Twoją branżą. Jeśli kampania reklamowa jest dobrze zoptymalizowana i kierowana na odpowiednią grupę docelową, to reklamy w wyszukiwarce Google mogą przynieść znaczne zyski.