🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”🎉🎉🎉

Strona główna | Nowa struktura kompetencyjna w dziale Client Service w KERRIS

Nowa struktura kompetencyjna w dziale Client Service w KERRIS

| Zespół KERRIS

Zmieniamy się, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. W KERRIS wprowadziliśmy nową strukturę działu Client Service – bardziej elastyczną, ekspercką i nastawioną na efekty. Od teraz dział działa dwutorowo, z wyraźnym podziałem na dwa piony: Kreację i Performance. Każdy z nich odpowiada za inne obszary współpracy i rozwój relacji z markami.

Za pion Kreacji odpowiada Daniel Kucia, który dołączył do nas w maju 2024 roku jako Account Director. Dziś w pełni zarządza zespołem, rozwija kreatywne podejścia do komunikacji i wspiera klientów w tworzeniu nieszablonowych rozwiązań. Daniel ma 19 lat doświadczenia w branży i pracował m.in. dla marek takich jak KFC, ORLEN, Costa Coffee czy Virgin Mobile. Po pracy najchętniej gotuje lub planuje kolejną podróż.

Pion Performance rozwija z kolei August Jakubowski, obecny w KERRIS od lutego 2024 roku. Jako Client Service Lead dba o efektywność kampanii i realizację celów biznesowych naszych klientów. August to człowiek-orkiestra: prowadził własną agencję, współpracował z markami jak Audi czy Pyszne.pl, tworzy kursy marketingowe, a po godzinach jeździ na snowboardzie, nagrywa wideo i śledzi technologiczne nowinki.

Obu pionom przygląda się z lotu ptaka Maciej Makowski – jako Managing Partner koordynuje działania całego działu i dba o to, by wszystkie procesy działały płynnie i skutecznie. Nowa struktura pozwala nam pracować jeszcze bardziej klientocentrycznie – elastycznie, strategicznie i w pełnym partnerstwie.

To dla nas ważny krok w stronę przyszłości, w której nie tylko dostarczamy wysoką jakość usług, ale też budujemy trwałe relacje oparte na zaufaniu i zrozumieniu. Szukamy też kolejnych specjalistów, którzy chcą do nas dołączyć i rozwijać się razem z nami. Bo najlepsze rzeczy dzieją się w zespole.