🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”🎉🎉🎉
Piernikowa makieta, czyli KERRIS ze świąteczną kampanią dla Elektrowni Powiśle
W ramach świątecznej kampanii, agencja KERRIS stworzyła makietę fasady budynku Elektrowni Powiśle z piernika.
Świąteczna scenografia i Elektrownia Powiśle, jako klimatyczny domek z piernika, stworzony w oparciu o plany architektoniczne budynku,posłużyły jako key visual całej kampanii. Na jego bazie powstały zdjęcia i filmy (z animacjami), które pojawiły się w kanałach social media Elektrowni Powiśle oraz w OOH i DOOH (billboardy, citylighty, ekrany LCD, murale). Dodatkowo w ramach kampanii powstał 15-sekundowy spot radiowy, emitowany w lokalnych i krajowych rozgłośniach, a także 5-sekundowy jingle przeznaczony na social media.
Motywem kampanii jest “Przytulność”, która znajduje swoje odbicie w każdym elemencie komunikacji.
O ELEKTROWNI POWIŚLE: Zlokalizowana w sercu Warszawy Elektrownia Powiśle łączy ponad 100-letnią historię i zabytkową architekturę z nowoczesnością, tworząc niezwykły charakter tego miejsca. W zrewitalizowanych wnętrzach dawnej Elektrowni swoją przestrzeń znalazło ponad 90 polskich i zagranicznych marek, liczne restauracje serwujące kuchnie z różnych zakątków świata oraz pierwsza w Polsce strefa piękna – Beauty Hall, w której można skorzystać z usług kosmetycznych na najwyższej jakości. Przestrzeń Elektrowni Powiśle to także 90 apartamentów na wynajem, 3 budynki biurowe oraz hotel butikowy Barceló, którego otwarcie zaplanowane jest na 2023 rok. Elektrownia Powiśle tętni życiem każdego dnia, a jej niepowtarzalny charakter oraz liczne wydarzenia artystyczne, kulturalne czy modowe sprawiają, że jest to miejsce, do którego chce się wracać.