Czy performance marketing wciąż działa?

KREACJA

Wspólne działania z Honeywellem zaczęły się od zakupu mediów i reklam PPC na polskim rynku. W trzecim już roku współpracy skupiamy się na budowaniu świadomości marki i produktów Honeywell, a także na pozyskiwaniu leadów sprzedażowych, wykorzystując nasze doświadczenie w dziedzinie performance marketingu.

TECHNOLOGIA

Obok reklam PPC, tworzymy dla Honeywell landing page’e produktowe generujące leady oraz dynamiczne banery, które konwertują. Zaprojektowaliśmy także landing page z funkcją kalkulatora, który pomaga klientom wybrać najwłaściwszy dla nich produkt marki.

EFEKTY

Nasze kreacje banerów reklamowych przy wykorzystaniu testów A/B przyniosły znaczące efekty, dlatego z czasem rozszerzyliśmy działalność na Europę Środkowo-Wschodnią, obejmując Honeywell stałą opieką agencyjną na 5 rynkach: polskim, rumuńskim, słowackim, czeskim i węgierskim. Honeywell od wielu lat podnosi domowy komfort życia swoich klientów poprzez produkty, które wyróżniają innowacyjne technologie, przemyślane rozwiązania i eleganckie wzornictwo. Performance marketing okazał się w świetnym narzędziem sprzedażowym, dzięki zastosowaniu doświadczenia KERRIS, odpowiednich parametrów targetowania oraz wartościowych kreacji, które są nośnikami wartości marki Honeywell.

Liczba wyświetleń reklam: 5 190 379
Ilość interakcji (obejrzeń wideo/wejść na stronę): 91 406
Wskaźnik interakcji (% osób, która zobaczyła reklamę i wykonała działanie): 1,76%
Średni koszt obejrzenia wideo: 0,04 zł
Średni koszt wejścia na stronę: 0,9 zł

Zakres współpracy

  • Strategie digital marketingu
  • Identyfikacja wizualna
  • Kreacje reklamowe
  • Content marketing
  • Social media
  • Reklama internetowa (SEM & programmatic)
  • Pozycjonowanie stron i audyty SEO
  • Analityka internetowa
  • Performance design

Odwiedź Honeywell

Podziel się

Poprzedni projekt Następny projekt