🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”🎉🎉🎉
#BRAND GOES HERE
MOLA – Będzie UPS
#SCOPE GOES HERE
Co zrobiliśmy?
Spoty, które wyróżniały się na tle tradycyjnych komunikatów w kategorii produktów higienicznych, pojawiły się na platformach YouTube, Facebook, Instagram, TikTok i VOD Player. Dzięki przemyślanej strategii multikanałowej kampania osiągnęła szeroki zasięg. Z naszym zabawnym i jednocześnie autentycznym komunikatem dotarliśmy do konkretnych grup odbiorców, których łączy jedno – potrzeba szybkiego posprzątania po niespodziewanych UPSach.
Sprawdź nasz spot tutaj!
- Spot reklamowy – sercem kampanii był 37-sekundowy spot, będący kompilacją zabawnych (i jakże prawdziwych) sytuacji tuż przed „UPSem” – niespodziewanym zdarzeniem, które kończy się bałaganem.
- Short – oprócz 37-sekundowego spotu i dwóch wersji 15-sekundowych, powstało sześć winiet, które funkcjonowały jako odrębne internetowe shorty. Tym krótkim formatem skutecznie docieraliśmy do precyzyjnie zdefiniowanych grup docelowych, takich jak m.in. młodzi rodzice, studenci, czy właściciele zwierząt domowych.
- Dedykowane kreacje reklamowe – materiałom wideo towarzyszyły statyczne banery reklamowe. Dodatkowo stworzyliśmy copy na kanały social media i stronę internetową Moli.
#CONTACT GOES HERE
Chcesz poznać szczegóły?
KRRIS_WWW_v1.1