🎉🎉🎉 Wyróżnienie Agencja Digital Roku 2022 wg MMP!🎉🎉🎉

Strona główna | Portfolio | MOLA- będzie UPS

#BRAND GOES HERE

MOLA – Będzie UPS

#SCOPE GOES HERE

Co zrobiliśmy?

Spoty, które wyróżniały się na tle tradycyjnych komunikatów w kategorii produktów higienicznych, pojawiły się na platformach YouTube, Facebook, Instagram, TikTok i VOD Player. Dzięki przemyślanej strategii multikanałowej kampania osiągnęła szeroki zasięg. Z naszym zabawnym i jednocześnie autentycznym komunikatem dotarliśmy do konkretnych grup odbiorców, których łączy jedno – potrzeba szybkiego posprzątania po niespodziewanych UPSach.

Sprawdź nasz spot tutaj!

  • Spot reklamowy – sercem kampanii był 37-sekundowy spot, będący kompilacją zabawnych (i jakże prawdziwych) sytuacji tuż przed „UPSem” – niespodziewanym zdarzeniem, które kończy się bałaganem.
  • Short – oprócz 37-sekundowego spotu i dwóch wersji 15-sekundowych, powstało sześć winiet, które funkcjonowały jako odrębne internetowe shorty. Tym krótkim formatem skutecznie docieraliśmy do precyzyjnie zdefiniowanych grup docelowych, takich jak m.in. młodzi rodzice, studenci, czy właściciele zwierząt domowych.
  • Dedykowane kreacje reklamowe – materiałom wideo towarzyszyły statyczne banery reklamowe. Dodatkowo stworzyliśmy copy na kanały social media i stronę internetową Moli.


#CONTACT GOES HERE

Chcesz poznać szczegóły?

KRRIS_WWW_v1.1

    Nie ma sprawy! Zostaw nam swój adres, a otrzymasz od nas więcej informacji
    Twój adres e-mail

    Dziękujemy za wysłanie wiadomości!