🎉🎉🎉 Wyróżnienie Agencja Digital Roku 2022 wg MMP!🎉🎉🎉

Strona główna | Świętujemy 10 lat i przechodzimy rebranding!

Świętujemy 10 lat i przechodzimy rebranding!

| Zespół Kerris

KERRIS Group staje się KERRIS i przechodzi rebranding! Zmiany związane są z poszerzającym się portfolio naszych usług oraz nową strategią biznesową wdrażaną przy okazji obchodzonego w tym roku 10-lecia (stay tuned!). Za naszą nową identyfikację wizualną odpowiada topowy polski grafik Mateusz Machalski.

“Performance meets creativity” – pod tym hasłem przechodzimy rebranding. Jego celem jest repozycjonowanie KERRIS jako wiodącej agencji o kompetencjach zarówno performance jak i kreatywnych. Zmiany wiążą się z utworzeniem działu Krreacji (przez dwa “r”, jak KERRIS), na którego czele stanęli Jacek Stefanowicz oraz Piotr Szkabuła, dołączając do grona naszych wspólników. 

KERRIS obchodzi w tym roku 10-lecie i przeszedł drogę od studenckiego biznesu do jednej z wiodących niezależnych agencji digital marketingowych 360 w Polsce. W naszej dotychczasowej komunikacji dominowały treści związane z działaniami w obszarze performance. W nowej odsłonie chcemy silniej zakomunikować swoje możiwości z zakresu kreacji i social mediów. Znalezienie klucza do połączenia językiem wizualnym tych dwóch obszarów było kluczowym elementem naszego rebrandingu.

Zmieniliśmy całą swoją oprawę graficzną w tym stronę internetową oraz logo. Nasza nowa komunikacja wizualna bazuje na 4 głównych motywach graficznych: rozmytych fotografiach, zdjęciach mikroskopowych wody, białym horyzontalnym gridzie oraz płaskich aplach kolorów. Rozmyte zdjęcia odnoszą się do procesu krystalizowania się idei – od niewyraźnego obrazu do figuratywności. Morfownie kolorów, symbolizujące kreatywność, przełamane zostało surowym gridem oraz mocną białą typografią – symbolizującymi świat liczb, wyników i danych, czyli wszystkim tym, co jest związane z performance marketingiem.

Zmiana logo KERRIS była ewolucją poprzedniego znaku. Charakterystyczna gwiazda z sygnetu stała się bazą do wyprowadzenia symetrycznej w osi poziomej litery „K” która ma komunikować połączenie dwóch dziedzin – creativity & data, tworzących jedną całość. W nowym znaku zostało użyte kreślone od podstaw liternictwo, które wyraża z jednej strony: profesjonalizm, zaufanie, stateczność, a z drugiej kreatywność, dynamikę oraz nowoczesność.

Rebranding przygotował Mateusz Machalski, wielokrotnie nagradzany projektant i wykładowca, którego specjalizacją jest typografia oraz jej rola w budowaniu komunikacji wizualnej. Projekt strony internetowej został opracowany wewnętrznie.