KERRIS GROUP odpowiada za strategię, kreację i realizację zintegrowanej kampanii marketingowej, obejmującej OOH, digital, social media, influencer marketing oraz wybrane działania public relations dla loterii ESET.
Agencja KERRIS Group wypromuje loterię organizowaną przez ESET między 1 września a 15 grudnia br., w której można wygrać Forda Mustanga GT, hulajnogi elektryczne oraz karty podarunkowe do sieci Decathlon.
W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie strategii, konceptu kreatywnego i komunikacji, stworzenie i moderację landing page w czasie trwania akcji, sesję zdjęciową oraz stworzenie key visuala i materiałów do kampanii digital: banerów, animacji oraz OOH. Firma ESET powierzyła również KERRIS Group planowanie, zakup i optymalizację mediów, obejmujące: kampanię display Google, kampanię na Facebooku i Instagramie, a takżę współpracę z wydawcami (banery i artykuły sponsorskie) m.in. AntyWeb, Spider’s Web, OLX, Ceneo, Skąpiec, Opineo oraz billboardy i citylighty w największych miastach w Polsce. Ford Mustang GT z brandingiem ESET będzie pojawiać się w różnych miejscach w Warszawie przez cały pierwszy miesiąc akcji, co wesprze dodatkowo widoczność działań w OOH. KERRIS Group zajmie się także współpracą z influencerami takimi jak, Duży w maluchu oraz Ziemniak, a także wybranymi działaniami public relations nt. loterii.
Aby wziąć udział w loterii należy w trakcie trwania akcji kupić jeden ze wskazanych programów antywirusowych ESET do ochrony domowego komputera, zainstalować go na swoim komputerze, a następnie zgłosić swoje uczestnictwo.
Na naszej stronie używamy różnych technologii do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie i w Internecie. Do tego celu możemy zbierać Twoje IP lub inne dane osobowe, które nam podasz. Klikając "Akceptuję" zgadzasz się na poniższe.
Administratorem danych osobowych jest Kerris Group Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa.
Functional Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.