🎉🎉🎉 AGENCJA DIGITAL ROKU 2024, WYRÓŻNIENIE “WYNIK NA MEDAL”🎉🎉🎉

Strona główna | Agencja KERRIS realizuje kampanię promującą kosmetyki z linii tołpa. dermo face sebio

Agencja KERRIS realizuje kampanię promującą kosmetyki z linii tołpa. dermo face sebio

| Zespół Kerris

W ramach projektu Pragmatycy agencja stworzyła koncept kreatywny „Ekspertki od niedoskonałości polecają tołpa. sebio” promujący kosmetyki z linii tołpa. dermo face sebio. do skóry problematycznej. Do współpracy zostały zaproszone cztery influencerki, które same na co dzień mierzą się z niedoskonałościami  i trądzikiem. Ambasadorki w krótkich spotach video opowiadają o wybranych kosmetykach tołpa z perspektywy ich użytkowniczek.

Poza formatami video, agencja odpowiada także za przygotowanie KV i assetów do kampanii digital oraz OOH – kreacji produktowych, animacji oraz materiałów promocyjnych dla drogerii Hebe i Rossmann. We współpracy z software housem 300.codes, powstał także landing page dla kampanii pod adresem www.sebio.tolpa.pl.

O Pragmatykach

Pragmatycy to kolektyw specjalistów powołany, by tworzyć wartość dodaną dla klientów dzięki synergii perspektywy agencyjnej: zwinna praca, przemyślane i proste kreacje oraz klienckiej: efektywnej, konkretnej i rozumiejącej cele. W jego skład wchodzą Filip Barański oraz zarząd KERRIS Krreacji: Jacek Stefanowicz, Piotr Szkałuba oraz Ignacy Bochiński.